به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: استان تهران با داشتن بیشترین مجتمع های خدماتی رفاهی بهره برداری شده در سطح کشور و موقعیت جغرافیایی استراتژیک نیازمند نظارت های منظم و برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه سطح سرویس و خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی باید متناسب با انتظارات مردم به روز شود،گفت: خوشبختانه با نظارت و بازدید های مستمر طی برنامه ریزی های مدون شده از ، نمازخانه، رستوران ، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت ، روند چشمگیری را در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای شاهد هستیم.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: ایجاد امکانات و خدمات رفاهی و استراحت مسافران و رانندگان در طول محورهای استان از نیاز اساسی رانندگان و مسافران بین راهی است که در این راستا بیش از ۴۳مجمتع خدماتی بین راهی دراستان فعال است.
نوروزی، به نقش و اهمیت مجتمع های خدماتی – رفاهی اشاره کرد و گفت : هدف از ایجاد مجتمع های بین راهی جلوگيري از پراكندگي واحدهاي خدماتي در طول جاده ها و تمركز آنها در يك مكان ،دسترسي سريع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نياز ،كاهش ميزان تصادفات جاد ه اي و افزايش ضريب ايمني جاده ها و فراهم سازي امكانات مناسب براي اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن و توسعه زير ساخت هاي تفريحي رفاهي و خدمات فني و عمومي براي مسافرين است.
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: مجتمع های خدماتی و رفاهی برای افزایش خدمات مطلوبتر به مسافرین در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدماترسانی مطلوب در طول سال انجام وظیفه می کنند و امید است با بر نامه ریزی دقیق در راستای رفاه کاربران جاده ای امکانات رفاهی را بیش از پیش توسعه دهند.